Moje 1. vyjížďka ♥

27. října 2010 v 18:26 | _Verůů_
Moje 1. vyjížďka

Ahoj,
na začátek bych chtěla zdůvodnit, proč jsem tu takovou dobu nebyla. Poslední dobou řeším celkem vážný osobní problémy, byla bych ráda, kdyby jste to brali na vědomí. Jsem z toho celkem rozhozená, tak nemám náladu nic psát. Včera ve škole jsem spadla ze schodů. No jo, to se fakt může stát jenom mě! Članek jsem chtěla napsat už včera, ale kvůli tý noze to fakt nešlo, celej den jsem si to jen ledovala.
Minulej pátek 22.10. jsem jela na koně do Braňan, tak vám sem napíšu zápisek.

Oddělovač
Do stájí jsem přišla asi okolo půl 5. Ptala jsem se Klárky jestli neví, zda budu na jízdárně nebo v hale. Ona mi řekla, že jedu na vyjížďku. Úplně jsem vyvalila oči, hrklo mi v celym vnitřnim organismu a pak jsem ze sebe až vypravila slovo. Doopravdy se potvrdilo, že jsem jela na vyjížďku. Dostala jsem Dorinku, tak jsem si šla upravit třmeny a pak jsem nasedla a ještě jsem si je o pár dírek zkrátila. Přede mnou jeli 2 Fríský koně a za mnou asi další 4 koně. Nejdřív jsme jeli krokem do kopce a pak už byla rovinka, kde jsme klusali. Dorča byla trošku líná, tak mi ten pán na frísákovi utrhl větývku a já jí měla jako bičík, tak jsme trochu improvizovali :D. Jednou jsem jí pleskla po zádi a šlapala jako hodinky. Pak už jsem měla "bičík" přiloženej jen u krku a šla už v pohodě! Pak jsme najeli na takovej "HUP", kde jsem si stoupla do stehenního sedu a pak rychle zpátky do sedla. Terén byl v cajku, ale Dorinka mi to brala tím největším chroštím, i když jsme jí tahala na opačnou stranu: Má prostě svojí stranu. Pak jsme udělali takovou otáčku do kopce a vracelij sme se klusem domů. Ale pak na nás vyběhli 3 psi. 1. frísák se začal plašit a ten druhej začal taky. Samozřejmě, že se musela přidat i Dorča, takže jsem jí povolila otěže, protože mi začala couvat, pleskla jsem ji bičíkem. S něčím takovýmhle jsem neměla zkušenosti, tak jsem nevěděla, co dělat. Ta pani co mě měla na vyjížďce na starost mě pochválila, že jsem udělala všechno co bylo v mých silách a omluvila se, že mi neřekla co v tý situaci dělat. Já jsem byla tak vyplašená, možná ještě víc než Dora, tak jsem jen kývla hlavou. Pani si psy chytila a my proklusali. Asi 500 m od stáje už jsme jen krokovali, protože nebyl moc vlídný terén a byla tam ii silnice. Nakonec když jsem seskočila z Dorči mě ta paní pochválila, že mi to šlo hodně dobře a že prej mě čeká na jejich Braňanských hobbíkách. Hrozně mě to potěšilo! Osprchla jsem Dorince nožky, dala jí hubana a pak už si jí vzala trenérka. Pak se mi udělalo špatně, možná že už jste v předchozích článcích četli, že trpím akutní migrénou, tak jsme jeli hnedka domů.

♥ Musím říct, že jsem se ze začátku hodně bála, že se mi splaší nebo se něco stane, ale Dorinka byla hodná a za to jí děkuju! ♥

Tady pár fotek:

Na těch dvou posledních fotkách je Seco a Aprílek.

Oddělovač

Doufám, že si to alespoň někdo přečetl.

Bye, bye ♥

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Fairyfrire Fairyfrire | Web | 27. října 2010 v 19:29 | Reagovat

Já přečetla JÁ :D

2 /SweeThy/. /SweeThy/. | Web | 27. října 2010 v 20:01 | Reagovat

ahoj,už o tom vím :-) Jsi šikuýla :-)fotky jsou opravdu pěkný :-)

3 Horses♥lady Horses♥lady | Web | 28. října 2010 v 13:23 | Reagovat

Dočetla jsem to do konce.O noze vím z FB :-D no hele,já sem se vždycky bála skoro sem zvracela,jak mi bylo špatně před jezděním a teď pokud nevysedáváme je to pohoda.Spíš se těším.Skoušela jsem to na velký kobyle ČT a to mi šlo moc dobře a pak na Wlsh ponyčce Selince mi to nešlo vůbec :( cítila jsem se dosta trapně :( jina jsem zpět :P xD

4 Nica -  koňské SBénko ♥ Nica - koňské SBénko ♥ | Web | 28. října 2010 v 13:52 | Reagovat

Přečteno celé :-) Nějak jsem se do toho začetla,moc mě to bavilo ;-) Fotky krásný, a víš co je zvláštní? Hned jak jsem si poprvé přečetla jméno Darinka, představovala jsem si,jaká je. A v mojich představách vypadala skoro stejně,jako na fotkách. A z toho padání ze schodů si nic moc nedělej, já z nich padám pořád a to po nich chodím už 9 let :D Vždycky z nich uklouznu a narazím si zadek :-D Ale nějak si na to už moje potadí přivyklo :D

5 Nica -  koňské SBénko ♥ Nica - koňské SBénko ♥ | Web | 28. října 2010 v 13:52 | Reagovat

[4]: teda ... ne potadí,ale pozadí :D

6 Nica -  koňské SBénko ♥ Nica - koňské SBénko ♥ | Web | 29. října 2010 v 9:58 | Reagovat

No, ten styl skoku zrovna moc hezký není, nebo mě se teda nelíbí... ale tak co,začínala jsem :-D

7 kikusek kikusek | Web | 29. října 2010 v 17:50 | Reagovat

Tak to ste se měli krásně.. vždycky je to nepříjemný když se kůň splaší... ta moje malá Ria co ju jezdím se skoro vůbec neplaší... ona spíš zkousne udidlo a rozběhne se střemhlavým tryskem takže vždycky přijedeme z vyjížďky celí odřený a spocený... přesto bych ju za nic na světě nevyměnila :) :)

8 heloo-horses heloo-horses | Web | 29. října 2010 v 21:11 | Reagovat

AHOJ

9 lje- lucuš lje- lucuš | Web | 30. října 2010 v 9:46 | Reagovat

tak to je super :) taky si pamatuju jak strašně jsem se těšila na první vyjíždku , ale zároveň ten strach:D ... jsem ráda že jsis to užila , ty fotky jsou vážně moc hezké ;)

10 lje- lucuš lje- lucuš | Web | 30. října 2010 v 12:14 | Reagovat

no , kluci to byli šikovní ... to jo :) jenomže je nejdřív uvidím někde na závodech , protože to máme o sebe 200km

11 Jingas-lin Jingas-lin | Web | 30. října 2010 v 13:53 | Reagovat

Asi jako já na mojí první vyjížďce :-D Taky jsem byla nervózní co mě čeká ... A teď už jezdím s Badym i sama a je to v pohodě :-) A děkuju za pochvalu toho designu :-)

12 lje-Viki lje-Viki | Web | 31. října 2010 v 10:57 | Reagovat

Taky si pamatuju 1. vyjížďku to byl zážitek :-D. Boužel ty fotky nejdou zobrazit :-(. To si šikovná že si to takhle zvládla ;-)

13 Empííí Empííí | 31. října 2010 v 15:51 | Reagovat

já si ji taky pamatuji :-) jak mě bolelo celé tělo :D

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.